sisältöön »
Valitse kielifi
Tekstikoko Suurenna fonttikokoa
 
salo-tyollisyysalue.jpg
 

Työllisyyspalvelut työnantajille



Asiointiohjeet somerolaisille työnantaja- ja yritysasiakkaille

Jos olet asioinut työllisyyspalvelujen Asiakkuuden siirtyminen Salon työllisyysalueelle ei edellytä työnantaja- ja yritysasiakkaalta itseltään mitään toimenpiteitä. Asiakastiedot siirtyvät automaattisesti. Käynnissä olevat toimenpiteet, sekä jo sovitut tehtävät jatkuvat automaattisesti.

Jos asioit työllisyyspalvelujen kanssa ensimmäistä kertaa, lue ohjeet alta!


Digitaalinen asiointi

Työmarkkinatori on työnantaja-asiakkaan keskeinen palvelukanava.

Sen kautta voi hakea työntekijöitä ja jättää työpaikkailmoituksen. Kirjautuneena Työnantajan Oma asiointi-palveluun voit hakea myös tukia, mm. palkkatukea tai starttirahaa sekä jättää myönnettyjen tukien maksatushakemukset.

Työmarkkinatori 


Palveluneuvonta työnantaja- ja   yritysasiakkaille

  • Salon työllisyysalueen palveluneuvonta 02 778 2055 ma – pe klo 9–12 ja 13–15
  • Valtakunnallinen Yritys-Suomi-neuvonta 029 502 0500 ma – pe klo 9–15
  • Sähköposti: tyonantajapalvelut@salo.fi



Linkkejä

Lisätietoja TE2024-uudistuksesta – Salo.fi.

Työmarkkinatorin Salon alueen sivut – Tyomarkkinatori.fi.

 

Löysitkö etsimäsi?