Työllisyyspalvelut työnantajille
- Palkkatuki ja oppisopimuslisä
- Työnantajan kesätyötuki
- Maahanmuuttajien rekrytointi
- Tukea rekrytointiin
- Tietoa Somerolla tarjolla olevista palkkauksen tuista sekä neuvoja ja apua palkkatukihakemuksien laadinnassa
- Kontaktit työllisyyden edistämisen verkostoihin
- Tietoja työvoiman saatavuudesta
Asiointiohjeet somerolaisille työnantaja- ja yritysasiakkaille
Jos olet asioinut työllisyyspalvelujen Asiakkuuden siirtyminen Salon työllisyysalueelle ei edellytä työnantaja- ja yritysasiakkaalta itseltään mitään toimenpiteitä. Asiakastiedot siirtyvät automaattisesti. Käynnissä olevat toimenpiteet, sekä jo sovitut tehtävät jatkuvat automaattisesti.
Jos asioit työllisyyspalvelujen kanssa ensimmäistä kertaa, lue ohjeet alta!
Digitaalinen asiointi
Työmarkkinatori on työnantaja-asiakkaan keskeinen palvelukanava.
Sen kautta voi hakea työntekijöitä ja jättää työpaikkailmoituksen. Kirjautuneena Työnantajan Oma asiointi-palveluun voit hakea myös tukia, mm. palkkatukea tai starttirahaa sekä jättää myönnettyjen tukien maksatushakemukset.
Palveluneuvonta työnantaja- ja yritysasiakkaille
- Salon työllisyysalueen palveluneuvonta 02 778 2055 ma – pe klo 9–12 ja 13–15
- Valtakunnallinen Yritys-Suomi-neuvonta 029 502 0500 ma – pe klo 9–15
- Sähköposti: tyonantajapalvelut@salo.fi